برند ماهوت

    • راهنما استفاده از محصول
  • جستجو
    • محافظ صفحه نمایش
    • اسکین گوشی هوشمند
    • طرح اختصاصی
    • حکاکی نشان - لوگو
    • سوالات متداول
  • محصولات
      • اسکین گوشیاسکین گوشی
      • اسکین تــبلتاسکین تــبلت
      • ماوس پدماوس پد
        • MousePad Intro
        • MousePad Review
        • Buy MousePad
      • اسکین کنسولاسکین کنسول
      • اسکین ساعتاسکین ساعت
      • اسکین لپ تاپاسکین لپ تاپ
      • محافظ صفحهمحافظ صفحه
      • کاپ پدکاپ پد
        • Cup Pad Review
        • Buy Cup Pad
        • Buy Cup Pad 6 Bay
        • Buy Cup Pad 12 Bay
      • کامپیوتر
        • استراحتگاه دست
        • apple لوازم جانبی
        • Google لوازم جانبی
      • نظم دهنده حافظه
        • Digital Storage Organizer Review
      • استند موبایل
        • Smartphone Stand Review
      • خرید اعتبار
      • محصولات اختصاصی
        • مدل جدید
        • برپوش با اندازه دلخواه
      • حکاکی طرح دلخواهحکاکی طرح دلخواه
      • چاپ طرح دلخواهچاپ طرح دلخواه
  • خواندنی ها
    • بررسی محصولات
    • عکس های ارسالی مشتریان
    • الکامپ 2019
    • داستان روبوناجی‌ها
    • گزارش عملکرد سالانه
  • راهنما
    • دانلود Wallpaper
    • راهنما استفاده از محصول
    • روش جدا کردن برپوش
    • راهنمای نصب فول‌اسکین
    • آموزش نصب محافظ صفحه نمایش
    • شرایط استفاده
    • سوالات متداول
    • خرید عمده
  • ارتباط
    • هویت بصری برند ماهوت
    • تماس با ماهوت
    • مشتریان وفادار
    • خرید عمده

     

    پشتیبانی 24 ساعته

    034 - 9101   4394
    __________________ 

     

    مشاوره با پشتیبان در تلگرام

     

  • درباره ماهوت
0
  1. صفحه اصلی
  2. ارتباط
  • چاپ
  • ایمیل
ارتباط با ماهوت
بازدید: 4121

هویت بصری برند ماهوت در سال 1400 پس از 6 سال فعالیت دستخوش تغییر شد

 

 

کتابچه راهنمای هویت بصری ماهوت به جهت باز تعریف و استاندارد سازی هویت این برند تالیف شده است.
 

هسته اصلی برند ماهوت خلاقیت و تنوع فراوان محصولات است. اکنون برند ماهوت با نماد بی‌نهایت و یا اینفینیتی ترکیب شده است تا مفهموم بی‌نهایت نوآوری متولد شود.
 

در نشان اصلی و یا لوگو تمامی اندازه‌ها بر اساس نسبت‌های بدون اعشار طراحی شده است.
 

بینهات جایگزین نشان فارسی ماهوت شده است و حال در یک بیان تصویری ساده‌نگار و یا مینیمال استفاده می‌شود.
 

در طراحی نشان گردی لبه‌ها که در طراحی صنعتی محصولات ماهوت وجود دارد رعایت شده است و همچنین تکرار شکست‌های پویا در لوگو رعایت شده است.
 

رعایت حداقل فاصله مجاز به منظور ایجاد فضای منفی مناسب، الزامی است و هیچ المان یا سوژه‌‌ای نباید بیش از حدود مشخص شده به لوگو و نشان نزدیک شود.
 

کادر حامی، نواری به رنگ لوگو در اطراف خود دارد که برابر با ضخامت خط در حروف لوگو است.

 

کادر حامی دایره‌ای به بزرگی دو برابر نشان است و مشخصاتی مانند حامی لوگو دارد.

 

هر محتوا در تصویر می‌بایست حداقل به اندازه طول نشان بی‌نهایت از کادرهای حامی لوگو و نشان فاصله داشته باشد.

 

کادر حامی در سه رنگ آبی مشکی و نقره‌ای استفاده می‌شود. کادر آبی و مشکی با نوار نقره‌ای احاطه شده‌اند و کادر نقره‌ای با نوار آبی.

 

کادر حامی لوگو در جانشانی چسبیده به فریم می‌تواند به شکلی برش بخورد که گردی گوشه و خط حاشیه حذف ‌شود. تا زمانی که قواعد مطرح شده در دستورالعمل هویت بصری رعایت شوند می‌توان در موقعیت‌های مختلف آزادانه ‌از کادر حامی لوگو استفاده کرد.

 

کادر حامی نشان را می‌توان در موقعیت‌های متفاوت بکار برد. کادر حامی نشان می‌بایست در محتوای تکمیل کننده استفاده شود و در کادر یا محتوایی که به تنهایی قصد معرفی محصولات و یا برند را دارد نمی‌توان فقط از کادر حامی نشان استفاده کرد. همچنین در یک فریم نمی‌بایست از کادر حامی نشان و کادر حامی لوگو در کنار یکدیگر استفاده کرد.

 

بینهایت نوآوری شعار ماهوت است. استفاده از این شعار در هر موضوع طراحی تنها یکبار باید انجام شود و هیچگاه بزرگتر از نشان اصلی نباشد. همچنین نباید همزمان از شعار به زبان انگلیسی و فارسی استفاده کرد.

 

نشان اصلی به همراه شعار برند در کادر حامی قرار می‌گیرد. شعار برند و کادر حامی در طراحی می‌بایست به میزان کم استفاده شود.

 

نسبت، اندازه‌ها  و رنگ در شعار برند و در کادر حامی قابل تغییر نیستند و می‌بایست شکل آن به طور کامل حفظ شود.

 

شعار برند می‌تواند در کنار نشان قرار بگیرد و بر اساس فارسی یا انگلیسی بودن آن سمت چپ یا راست قرار می‌گیرد. 

 

فاصله شعار از نشان به اندازه نصف نشان بینهایت است و عرض شعار برابر عرض نشان است.

 

رنگ آبی لوگو به همراه دو طیف روشنِ  آبی و رنگ مشکی به همراه دو طیف خاکستری در طراحی به طور عمده استفاده می‌‌شوند. رنگ پنتون نقره‌ای و رنگ قرمز به مقدار کم و به منظور حمایت از  رنگ‌های اصلی استفاده می‌شوند.

 

الگو برند ماهوت در یک بافت حصیری اجرا می شود و می‌توان آن را از هر جهتی ادامه داد. این پترن در دو نسخه اصلی و روشن ارائه میشود. هنگام استفاده از نسخه اصلی لازم است متن بر روی آن درج نشود و می بایست در زیر کادرهایی قرار بگیرد که داخل آنها رنگ کامل است و منجر به منحرف کردن دید نمی‌شوند. از پترن روشن در هر جای دیگر می‌توان استفاده کرد.

 

این الگو از فرم‌های اسلیمی الهام گرفته شده از هنر نگارگری ایرانی و تلفیق آن با ظاهر برد الکترونیکی توسط تیم طراحی ماهوت خلق شده است. در طراحی جعبه محصولات و برخی قالب‌های گرافیکی و طراحی محیطی ساختمان‌های تولیدی و مرکز فعالیت و نمایندگی‌های ماهوت از این پترن به جهت نمایش گرایش برند به گذشته هنر در کشور ایران و نگاه به آینده با توجه به سبک الکترونیکی و مدرن برند ماهوت استفاده می‌شود.

 

رعایت حداقل فاصله مجاز به منظور ایجاد فضای منفی مناسب، الزامی است و هیچ المان یا سوژه‌‌ای نباید از حدود مشخص شده به لوگو و نشان نزدیک شود.

 

برند محصولات لوکس و فاخر "اِم لیمیتد"، برند بررسی و آنباکس ویدیویی محصولات، "ماهوت آنباکس"، برند تولید و فروش محصولات دست‌سازِ حوزه هنر، "ماهوت‌آرت"، برند "فول‌اسکین" از مجموعه محصولات پوشش کامل و برند "بک‌اسکین" از جمله زیر برندهای ماهوت هستند. با توجه به تفاوت‌های بسیار در مفاهیم و تعریف، هرکدام از این نشان‌های تجاری هویت بصری جداگانه‌ای دارند.

 

 

 

 

دانلود نسخه PDF کتابچه هویت بصری ماهوت

File name: Brand Identity

7423 989 3 11.51MB

 


infinite.innovation

ماهوت؛ بی نهایت نوآوری
برند تجاری ماهوت (شرکت چرم سازان مبتکر ماهوت) در سال 1393 با هدف طراحی و تولید نسل جدید لوازم جانبی دستگاه‌های دیجیتال، همچون گوشی هوشمند، تبلت، رایانه قابل حمل(لپ­تاپ)، ساعت هوشمند و کنسول‌های بازی تاسیس شد. هدف اصلی از همان ابتدا شخصی‌سازی دستگاه‌های هوشمند بود. تا به امروز گستره وسیعی از گوشی‌های هوشمند عرضه شده در جهان به مجموعه ماهوت اضافه شده‌اند. با توجه به بالا رفتن تعداد تنوع کالایی (بیش از 500 هزار تنوع) ماهوت از روش نوین تولید به هنگام (Produce on demand) بهره می‌برد. هم اکنون ماهوت در زمینه‌های طراحی و توسعه اتوماسیون به روش RPA و تولید کالاهای دست ساز هنر مینیاتور نیز فعالیت دارد.

ارتباط با ماهوت

پشتیبان ماهوت در تلگراماینستاگرام برند ماهوتآپارات ماهوتتوئیتر ماهوت

پشتیبانی 24 ساعته
+983491014394

راهنما

درباره ماهوت
شرایط استفاده
پرسش متداول
ایرادات متداول
نماد اعتماد وبسایت ماهوت
Fontiran web font licence
گواهینامه فونت

تمامی حقوق معنوی طراحی وبسایت در اختیار برند ماهوت (تحت مالکیت شرکت چرم سازان مبتکر ماهوت) می باشد - ثبت ۱۳۶۱۶
MAHOOT FullSkin ProductsMAHOOT FullSkin ProductsMAHOOT FullSkin ProductsMAHOOT FullSkin ProductsMAHOOT FullSkin ProductsMAHOOT FullSkin Products
 
  • محافظ صفحه نمایشمحافظ صفحه نمایش
  • اسکین گوشیاسکین گوشی
  • اسکین تبلتاسکین تبلت
  •  اسکین ساعت اسکین ساعت
  • اسکین لپ تاپاسکین لپ تاپ
  • اسکین کنسول بازیاسکین کنسول بازی
  • چاپ طرح دلخواهچاپ طرح دلخواه
  • حک طرح دلخواهحک طرح دلخواه
  • ماوس پدماوس پد
    • معرفی ماوس پد ماهوت
    • خرید ماوس پد
  • کاپ پدکاپ پد
    • معرفی کاپ پد ماهوت
    • خرید کاپ پد 1 عددی
    • خرید کاپ پد 6 عددی
    • خرید کاپ پد 12 عددی
  • محصولات بیشتر
    • مدل جدید
    • برپوش با اندازه دلخواه
    • نگهدارنده گوشی هوشمند
    • نگهدارنده حافظه دیجیتال
    • استراحتگاه دست
    • لوازم جانبی اپل
    • لوازم جانبی گوگل
  • راهنما
    • راهنما استفاده از محصول
    • روش جدا کردن برپوش
    • راهنمای نصب فول‌اسکین
    • آموزش نصب محافظ صفحه نمایش
    • شرایط استفاده
    • سوالات متداول
    • خرید اعتبار - فروش عمده
  • ارتباط
    • هویت بصری برند ماهوت
    • پشتیبان تلگرام ماهوت
    • تماس با ماهوت
    • درباره ماهوت
    • خرید اعتبار - فروش عمده
  • خواندنی ها
    • الکامپ 2019
    • داستان روبوناجی‌ها
    • بررسی محصولات
  • دانلود Wallpaper

ورود با پیامک ممکن نیست؟

ورود با روش‌های دیگر