- بازدید: 3745
پاسخ به ایرادات متداول
برپوشی را که سفارش داده ام لبه های دو طرف گوشی را کامل پوشش نداده است. به نظر می رسد برش ها دقیق نیست.
در صورتی که نصب برپوش را با استفاده از کارت راهنمای نصب داخل جعبه انجام داده و باز هم برپوش دارای نقص است، لطفا با پشتیبانی ماهوت تماس حاصل نمایید تا از ضمانت محصول خود مطلع شوید.
برپوش چرم نصب کردهام، بعد از گذشت مدتی بوی آزار دهنده ای به خود گرفته است. آیا همه محصولات اینگونه هستند؟
چرم طبیعی پس از برش با لیزر تا 48 ساعت ممکن است بوی سوختگی داشته باشد، این بو بعد از مدت زمان ذکر شده برطرف میشود، اما همچنان بوی طبیعی چرم را خواهد داشت.
آیا امکان دارد محصولی را که سفارش داده ام در زمان مشخصی به دستم برسد؟
زمان رسیدن محصول تقریبی است. معمولا پس از مراحل تولید و بسته بندی، سفارش طی 48 تا 72 ساعت کاری توسط شرکت پست به دست شما میرسد. لازم به ذکر است که شرکت پست در هر زمانی ممکن است بسته را به دست شما برساند.
برپوش چرم بعد مدتی استفاده خود به خود از گوشی جدا شده ولی چسب آن باقی مانده، چه کنم؟
بهتر است از سشوار برای حرارت دادن و نصب استفاده نمایید. البته توجه داشته باشید در صورتی که چسب برپوش کثیف شده باشد راه حل عنوان شده کاربرد ندارد.
محصول ماوس پد ماهوت را تهیه کردهام اما دارای ایراد فنی می باشد.
با وجود اینکه ماوس ثابت است، نشانگر بر روی صفحه کامپیوتر حرکت می کند و پرش دارد اما بر روی ماوس پد های دیگر عملکرد صحیحی دارد برای حل این مشکل چه کنم؟
ماوس پد ماهوت با تمامی مدل های موجود در بازار سازگار است. توصیه میشود چشمی ماوس خود را پس از درآوردن باتری و خاموش کردن آن با اسپری خشکِ مخصوص شستشو قطعات الکترونیکی، شستشو دهید و با دستمال مایکروفایبر تمیز نمایید.
بعد از ثبت سفارش و کسر وجه از حسابم سفارش تایید نشده است در وبسایت ماهوت.
لطفا اطلاعات سفارش و پرداخت خود را برای پشتیبانی ماهوت ارسال نمایید تا موضوع بررسی و رفع گردد.
در صورتی که کد پستی اشتباه ثبت شده باشد چگونه می توان اصلاح کرد؟
تا زمانی که محصول در وضعیت "آماده بسته بندی" قرار نگرفته باشد، می توان این مورد را با اطلاع به پشتیبانی اصلاح کرد.
در مورد ارسال رایگان، اطلاع رسانی کرده اید اما زمان پرداخت، هزینه ارسال محاسبه شده است.
ارسال رایگان برای تعداد مشخصی کالا ممکن است، اگر سفارش شما از حد مشخصی بیشتر باشد سفارش رایگان شامل نمیشود. همچنین این طرح در هر زمانی بدون اطلاع قبلی ممکن است برداشته شود.
پیامی حاوی کد تخفیف با کد ______ برای من ارسال شده است اما در زمان ثبت سفارش قابل استفاده نیست.
در صفحه سبد خرید علت عدم کارکرد کد تخفیف اطلاع داده میشود. با اینحال اگر باور دارید کد تخفیف باید حتما کار کند با پشتیبانی ماهوت تماس حاصل نمایید.
در وبسایت ماهوت مطلبی با این عنوان که با خرید چهارم کد تخفیف ارسال می شود، وجود دارد اما کد تخفیف ارسال نشد. مشکل از کجاست؟
تمامی کد های تخفیف برای یک حساب کاربری ارسال می شوند، بنابراین می بایست با یک نام کاربری ثبت سفارش کنید، همچنین بایستی خرید قبلی شما بدون استفاده از کدهای تخفیف دورهای باشد.
برای ثبت سفارش طرح اختصاصی در وبسایت مشکل دارم و تصویر انتخابی بر روی وبسایت قرار نمی گیرد.
در صورت بروز این مشکل راهنمای بارگذاری را مجددا مطالعه نمایید. اگر مشکل رفع نشد، می توانید تصویر مورد نظر خود را از طریق پشتیبان ماهوت در تلگرام ارسال نمایید.
دو عدد سفارش به طور مجزا ثبت کردم ممکن است آنها را باهم بفرستید؟
از آنجا که سفارشات به طور مجزا ثبت شده اند، ارسال به صورت همزمان نخواهد بود و برای ارسال همزمان لازم است هر دو سفارش لغو شده و سفارش جدیدی ثبت شود.
از افزایش قیمت محصولات ماهوت رضایت ندارم؟
به دلیل استفاده از متریال و اجناس درجه یک و همچنین نوسانات بازار و پروسه تولید، قیمت¬ها افزایش دارند، هرچند که تمام سعی خود را در جلوگیری از این افزایش ها خواهیم کرد.
برپوش سفارش داده ام و هیچ شباهتی با تصویر موجود در وبسایت ندارد.
اگر جعبه محصول باز نشده باشد و هولوگرام جعبه مخدوش نشده باشد و همچنین برپوش نصب نشده است، لطفا از آن عکس تهیه کرده و برای تلگرام ماهوت و یا صفحه اینستاگرام ماهوت ارسال نمایید تا موضوع به دقت بررسی شود.
برپوش چرم تهیه کردهام و به مرور زمان اطراف آن سیاه شده است، برای رفع این آسیب چه کنم ؟
به این دلیل که محصولات چرم طبیعی هستند، به مرور زمان این اتفاق رخ می دهد. برای رفع آن می توانید با یک پارچه مرطوب و کمی زبر برپوش را تمیز نمایید.
برپوش چرم تهیه کردم و به دلیل اینکه چرم ها رنگ شده اند، به مرور زمان رنگ اصلی از زیر آن بیرون زده و مشخص می شود.
با توجه به روش دباغی چرم طبیعی، برای اینکه رنگ زیر چرم مشخص شود بایستی چرم ساییده شده و یا تحت تاثیر مواد شیمیایی قرار بگیرد تا رنگ آستر آن مشخص شود. در بیشتر موارد تعریق دست و یا ضدعفونی کننده ها و نرم کننده های دست تاثیر شیمیایی مخربی بر روی برپوش میگذارند
برپوش شفاف تهیه کردهام و برای نصب آن با مشکل مواجه شده ام.
برپوش های شفاف از مجموعه Transparent ضخامت پایین تری نسبت به باقی محصولات دارند و همچنین به دلیل ظرافت و حساسیت بالا در متریال، هنگام نصب باید دقت بیشتری به کار برد.
پس از ثبت سفارش پیام حاوی کد رهگیری دریافت نکرده ام.
دقت نمایید؛ شما هم اکنون در ابتدای راه خرید از وبسایت ماهوت هستید. پس از ثبت، سفارش شما برای ساخت کالا به واحد تولید ارسال می شود و پس از اتمام فرآیند تولید به واحد بسته بندی میرود و سپس در آخرین مرحله، هنگام ارسال کالا، کد رهگیری مرسوله برای شما ارسال میشود.
بعد از خرید عمده، کد اعتبار را وارد کرده و محصولات را به سبد خریدم اضافه نمودهام. اما ثبت نهایی انجام نمی شود، لطفا راهنمایی کنید.
در خصوص خرید عمده، هر سوالی که در ذهن دارید، لطفا با پشتیبانی در میان بگذارید تا موضوع را به سرعت برطرف نماییم.
طرح مورد نظر در وبسایت پیدا نشد چه کنم؟
لطفا طرح مورد نظر خود را با ذکر مدلِ دستگاه به تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ماهوت ارسال نمایید تا همکاران پشتیبانی پیگیری مناسب را برای شما انجام دهند.
بعد از گذشت زمان، رنگ برپوش کمرنگ شد و یا از بین رفت، آیا شامل ضمانت می شود؟
بروز این مشکل در مدت زمان طولانی و با استفاده مداوم در محصولات چرم به دلیل طبیعی بودن آنها و قرار داشتن در معرض آسیب هایی همچون تعریق دست در این محصولات عادی است. اما اگر محصول شما چرم نیست در صورت بروز این مشکل شامل ضمانت می شود.
به مشکل برخوردم چطور می توانم با پشتیبانی یا خدمات ارتباط برقرار کنم؟
با مراجعه به وبسایت ماهوت در قسمت ارتباط با ماهوت می توانید از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیام به تلگرام ماهوت و همچنین صفحه اینستاگرام ماهوت با پشتیبانی در ارتباط باشید.
هنگام نصب برپوش دچار مشکل شده ام چطور می توانم اطلاعات بیشتری در مورد نحوه نصب برپوش را کسب کنم؟
با بهره گرفتن از ویدیو های آموزشی موجود در وبسایت ماهوت، کانال آپارات و صفحه اینستاگرام، می توانید با دقت و صرف کمی زمان محصول را به خوبی نصب کنید.
نصب نسخه آزمایشی فول اسکین بدون ایراد و اشکال بود اما نسخه اصلی ایراد دارد و در نصب آن دچار مشکل شده ام آیا می توانم کالا را مرجوع کنم؟
سوال دیگر آنکه: ابعاد برپوش دقیق نیست و در قسمت انتهای گوشی دارای ایراد است و کامل گوشی را پوشش نمی دهد.
اگر نصب برپوش را با دقت و بدون ایراد انجام داده اید و هنوز محصول شما دارای نقص میباشد با ارسال عکس از محصول به صفحه اینستاگرام ماهوت و یا تلگرام ماهوت موضوع را به همکاران پشتیبانی اطلاع دهید.
اشتباها فول اسکین سفارش دادهام و قصد جایگزین کردن آن با بک اسکین را دارم آیا این امکان وجود دارد؟
اگر جعبه کالا را باز نکرده اید و هولوگرام مخدوش نشده است، بله می توانید کالا را مرجوع کنید و کالای دیگری سفارش دهید.